Bardzo miło nam jest poinformować Państwa, że 9 czerwca 2017 w hotelu Venecia Palace Warszawa marka HartzLack otrzymała tytuł Budowlanej Marki Roku 2017 w kategorii lakiery i impregnaty do drewna

Tym samym marka HartzLack ukoronowana została za sukcesy w kreowaniu produktów o najwyższej jakości na rynku materiałów budowlanych w 2017.bmr2017 wyróznienie. 

Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych w Polsce wykonanego przez firmę ASM – lidera w branży preferencji rynku budowlanego.

Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 500 firm wykonawczych – z branży wykonawców pracujących z drewnem (parkieciarze, malarze, wykonawcy altan oraz domów drewnianych itd)

Na podstawie ankiet zostali wyłonieni liderzy w swoich kategoriach: najlepsze bramy garażowe, energooszczędne okna, farby do wnętrz, piany i silikony uszczelniające, fugi i kleje do fug, trwały cement, najlepsze lakiery i impregnaty do drewna, bezpieczne i antywłamaniowe zamki do drzwi.


W kategoriach tych zwyciężyły tak znane i cenione marki jak: Atalas, Dulux, Wiśniowski, Fakro, Drutex, Gerda, Soudal, Mapei.

 

Drodzy Klienci oraz wykonawcy dziękujemy Wam bardzo za rekomendację i uznanie marki HartzLack jako produktów NR1 w zakresie trwałości, bezpieczeństwa oraz doskonałego efektu finalnego jednym słowem godnych polecenia na każdą podłogę drewnianą.

Więcej na temat konkursu znajdą Państwo na stronie organizatora firmy ASM http://www.rankingmarekbudowlanych.pl/index.php/pl-pl/

 

1

Serwis internetowy HARTZLACK.pl przechowuje dane osobowe oraz wykorzystuje do działania pliki COOKIES.

        

Informacje dotycząca COOKIES i danych osobowych przechowywanych w serwisie zawarte są w sekcji POLITYKA PRYWATNOŚCI. Kliknij przycisk DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ by zapoznać się z pełna jej treścią. Korzystanie z formularzy kontaktowych oraz NEWSLETTERA naszego serwisu wymaga zapoznania się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI i wyrażenia zgodny na jej stosowanie, W przeciwnym przypadku bardzo prosimy o niekorzystanie z formularzy kontaktowych oraz niezapisywanie się na NEWSLETTER.